ESO

Aquest curs serà l'últim curs per a l'Elisabet Martínez, la nostra directora, ja que es jubila després d'haver estat directora del nostre institut aquests darrers divuit anys.

Last Tuesday we were really sad to have to say goodbye to Anthony Wheeler, our dear language assistant. Anthony is an extremely motivated, capable and responsible person who has become a very important part of our school life. His pleasant personality, excellent work skills and strong dedication certainly made working with him really easy and rewarding.

Al nostre centre hem treballat el tema del reciclatge de mòbils a la matèria optativa d'anglès "Help Save Our Planet!". Hem vist com s'obté el coltan, un material necessari per a la fabricació de mòbils, i les conseqüències que la mineria il·legal per a obtenir aquest mineral té sobre el territori, especialment a la República democràtica del Congo, com són els conflictes bèl·lics, l'explotació infantil i la destrucció dels hàbitats dels ximpanzès.

Aquest passat dimarts 24 de maig els alumnes de tercer han fet la sortida en bicicleta en una ruta per l'Urgell i la Segarra que els ha portat a La Granyanella, on han fet la parada per esmorzar, Granyella i Verdú.

El Treball de Síntesi de 3r demana als alumnes que facin una guia de viatge de França i la millor manera de preparar-se aquesta guia és anar in situ als llocs que després recomanaran per visitar a la seva guia.

Subcategories