ESO

Our ESO and Batxillerat students thoroughly enjoyed ETC's brilliant performance today. They got the chance to practise their English and also to interact with the actors both as audience and on stage. Once again, we had a whale of a time watching and participating in ETC's plays!

Els alumnes de 4r d'ESO i CCFF de Gestió Administrativa i de 2n d'SMIX van visitar el divendres 21 d'abril, després de fer dues hores de classe, la Fira de FP 2017. Aquí es troben totes les famílies professionals que es fan a la província de Lleida. I cada família, a part d'informar els professors i alumnes de l'especialitat, fa petites demostracions del que es fa en els respectius CCFF. També hi ha tallers d'orientació professional i es fan conferències. Concretament els nostres alumnes es van poder fer el carnet jove gratis i els de CF de Gestió Administrativa van assistir a la conferència "La resistència és inútil, la intel·ligència artificial està arribant" a càrrec d’Andreu Ibañez un dels Google developers group Spain.

Aquest dijous 20 d'abril vàrem celebrar Sant Jordi a l'institut. La celebració començà amb el Certamen Literari que fem a l'Ateneu. Aquest any el certamen anava dedicat al poeta lleidatà Màrius Torres: els alumnes havien realitzat escrits en llengua catalana i castellana a partir de la inspiració d'un dels seus poemes, Molt lluny d'aquí, també hi va haver el lliurament de premis de fotografia matemàtica, visual i plàstica i llengua anglesa. A part del lliurament de premis els alumnes van recitar poemes, interpretar cançons, claqué... Un cop acabat l'acte, tornada a l'institut per comprar gaudir de l'aperitiu, la parada de llibres i la revista Lo Destraler.

Aquest dissabte 1 d'abril a tot Catalunya els alumnes de 2n d'ESO, prèviament seleccionats pels seus centres, estaven convocats per a participar en el 40è Concurs Premi Coca-Cola de Relat Breu de Catalunya. La frase inspiradora per als alumnes que hi participaven feia precisament referència a aquests 40 anys que fa que es convoca el concurs: "Ara fa quaranta anys". Frase que havien d'incloure en el seu escrit. Del nostre centre hi han participat Denis Alet, Lucía Álvarez, Nerea Garcia, Rocío Ramos i Emma Rion. Molta sort a tots ells!

Aquest darrer dia del mes de març els alumnes de 1r d'ESO han anat al Museu de les Matemàtiques de Cornellà, aquí han pogut abordar aquesta matèria des d'un punt de vista lúdic i pràctic. Han fet diferents tallers i han participat en jocs i construccions matemàtiques. Qui deia que les matemàtiques no enganxaven!

Subcategories