l’INS ALFONS COSTAFREDA ,  impartim una bona quantitat de cursos i especialitats de manera que la nostra oferta eductiva és suficientment atractiva i diversa com per engrescar a tots aquells joves que vulguin realitzar estudis en un centre de secundària.

Cal remarcar la importància que té el fet que, un cop acabada l’ESO, atenem al mateix centre les dues opcions bàsiques a què pot optar un jove que vulgui continuar estudis: els batxillerats o els cicles formatius. De la mateixa manera, al finalitzar el batxillerat, un alumne que no vulgui continuar estudis superiors o bé incorporar-se al món del treball, pot cursar al centre els cicles formatius de grau superior.

Unes instal.lacions força adients ( aules d’informàtica, laboratori de ciències, aules de tecnologia, aula d’idiomes, taller electricitat-electrònica , taller de metall, gimnàs, menjador, etc.), uns equipaments permanentment actualitzats , una àmplia oferta curricular i d’especialitats, l’atenció a l’alumne (tractament de la diversitat mitjançant crèdits variables, atencions individualitzades, desdoblaments, tutories, etc.) ,  i la feina d’uns bons equips docents són raons més que suficients per animar-vos a cursar estudis en el nostre centre.