El passat divendres 5 de maig els alumnes de 1r i 2n d'Administració i Finances van anar al visitar el Port de Tarragona junt amb els alumnes de Comerç Internacional de l'Institut Aubenç d'Oliana. Desprès de l'explicació dels diferents molls on el carbó i derivats del petroli són elements claus vam fer un tomb amb golondrina on va continuar l'explicació. Per la tarda vam anar a al campus de Bellissens de la Universitat Rovira i Virgili a la Facultat d'Economia i Empresa on ens van atendre el degà Sr. Antoni Terceño i la vicedegana M. Teresa Sorrosal. Allí els hi van explicar que els alumnes que procedeixen de CFGS tenen 60 crèdits convalidats i que poden fer el grau en tres anys. Organitzat pel Departament d'Empresa.