Cicles Formatius

Els passats dies 8, 9 i 10 de març els alumnes d’Administració i finances vam participar a la BELFAIR 2017 – Fira Internacional d’empreses simulades – a Brussel.les. en el recinte Brussels expo.

Durant el primer dia d’arribada a Brussel.les, vam visitar la ciutat, La Grand Place, els diferents carrers, parcs, Manneken pis, Palais Royal i també la ciutat europea, i poder conèixer “in situ” les institucions europees.

El dijous dia 9, va ser un dia ple d’emocions, ja que durant el matí vam assistir a la Fira i fer negocis amb una gran part de les més de cent empreses participants.

El passat dijous dia 9 de febrer els alumnes del Cicle Formatiu de grau mitjà de  2n Gestió Administrativa van assistir a la 16a Trobada d'Empreses Simulades a l'Aditori AXA de Barcelona.
Les empreses que van presentar són un recull del treball que s'imparteix el mòdul Empresa a l'Aula. Els nostres alumnes van competir amb moltes d'empreses de tot el territori espanyol.

LES PRESENTACIONS VAN SER TOT UN ÈXIT¡¡¡¡¡

El passat dijous 16 de febrer els alumnes de CFGS d'Administració i Finances van ser convidats per la Societat Ateneu de Tàrrega a la presentació del llibre "Els agents comercials de Lleida 1926-2015" escrit pel periodista i editor Ramon Badia. Tàrrega ha tingut un paper principal en els fets relatats en aquest llibre per la seva gran tradició comercial. Va assistir a la presentació el president del Col·legi d'Agents Comercials de Lleida Joan Maria Pagès que va oferir als nostres alumnes el mentotratge del Col·legi per als que estiguin interessats en aquesta professió.

El divendres 27 de gener, alumnes i professors del cicle de Sistemes Microinformàtics i Xarxes han anat a Barcelona a visitar el MareNostrum, el superordinador més potent d'Espanya, un dels més potents d'Europa (després de l'actualització prevista pel mes de març serà el més potent) i l'emblema del Centre de Supercomputació de Barcelona (BSC). Ens han explicat la seva capacitat de càlcul (1,1 Petaflop/s actuals) i emmagatzematge (4 Petabytes) així com els projectes científics nacionals i internacionals de recerca en què participa.

També han anat a veure el Museu de la Facultat d'Informàtica de Barcelona que recull i presenta la història de la informàtica, tal com l'han viscut des de la Facultat.

Un cop finalitzades les visites i després de dinar, han anat a fer un tomb per CosmoCaixa abans de tornar cap a Tàrrega.

El passat dia 19 de gener vam rebre la visita d'alguns professors i de la sots-directora Sandrine Libes  del Lycée Louise Michel amb el que estem agermanats, en el marc de la inserció en pràctiques a l'empresa de 4 estudiants d'aquest Lycée. Aquests alumnes francesos estan fent les pràctiques d'un mes a Ros Roca, Grup Borges i l'Ajuntament de la ciutat. L'endemà , 20 de gener vam ser rebuts per l'alcaldessa de Tàrrega Rosa M. Perelló, la Regidora de Finances Antònia Pérez i el regidor de cultura Raul Palacios.