Cicles Formatius

El passat 6 de juny dos alumnes del GM de Gestió Administrativa van començar les pràctiques a una empresa de Narbona (França), dins del marc del programa europeu ERASMUS+. Estaran allí fins el 6 de juliol adquirint les competències de CF en llengua francesa , una certificació EUROPASS mobility i vivint una experiència única.

El divendres 22 d'abril, a l'hora del pati de la tarda, es va celebrar Sant Jordi, per aquest motiu les empreses del Projecte EJE (Empresa Joven Educativa) del CFGM de 2n de Manteniment vam muntar unes parades amb alguns productes del seu catàleg i amb "La Rosa que es menja" de l'Associació Alba de Tàrrega.

El Departament de Tecnologia ha organitzat aquesta setmana dues interessants visites, aquest dimats 3 de maig els alumnes de 3r d'ESO han visitat el Museu de la Ciència i de la Tècnica a Terrassa i han fet dos interessants tallers, un del so i un altre de magnetisme.

I aquest divendres 6 de maig els alumnes de 4t d'ESO que fan l'Específica de Tecnologia han realitzat  una visita a MERCATEC, el Mercat de la Tecnologia, que enguany celebra la tretzena edició.

El passat dia 25 d'abril es va fer l'acte d'entrega dels EUROPASS als estudiants dels cicles formatius de grau mitjà que han fet la FCT (formació en centres de treball) a Narbona de França i Sant Julians de Malta els darrers cursos.

Avui divendres 22 d'Abril, els alumnes Robert Muresan i Pablo Chamorro per una banda, Marc Vives i Dani Forga per l'altra, han presentat el seus projectes del mòdul de síntesi del Cicle de Grau Superior de Desenvolupament d'Aplicacions Múltiplataforma.