Cicles Formatius

El passat dia 8 de Juny es va fer la presentació dels projectes dels Cicles Formatius de la família de Manteniment.

Els alumnes del CFGM de Manteniment Electromecànic han construït:

1. Un Polipast automatitzat
  2. Una màquina de tractament de residus d’envasos de begudes amb automatització PLC

Per part dels alumnes del CFGS de Mecatrònica Industrial:

1. Una Cèl·lula de fabricació flexible amb robot Scara (pick and place)  i visió artificial
  2. Un Hivernacle automatitzat amb PLC i pantalla tàctil amb control temperatura, humitat, nivells d’il·luminació, adob i reg

Felicitats a tots ells per la feina feta!!!

Aquest divendres 9 de juny hem celebrat el fi de curs de les diferents famílies professionals dels cicles formatius del nostre institut. L'acte ha començat a les 8 del vespre a la sala d'actes amb els parlaments de la cap d'estudis de formació professional, Mercè Sió, el director, Jordi Capdevila, el president de l'AMPA, Josep M. Recasens i els representants de les empreses bonArea Agrupa, Xavier Moreno, i Ros Roca, Ramon Carulla. A continuació s'ha lliurat l'Europass pels participants en el projecte Erasmus i per finalitzar ja el lliurament d'orles. Per acabar hi ha hagut un refrigeri a la sala de vidre del Campus. Felicitats a tots i totes! Molta sort en el nou camí que inicieu!

Dins del programa d' Internacionalització de l'FP i enmarcat en el programa ERASMUS+  4 alumnes han marxat aquests dies de principi de juny a fer les pràctiques de l'empresa a l'estranger.
Dos alumnes de GM de Gestió Administrativa han anat a Narbonne (França) a fer tasques d'administratiu en francès durant  un mes i dos alumnes de GS d'Administració i Finances estaran a Osnabrück (Alemanya) durant dos mesos aprenent la llengua i fent la formació en centres de treball.
L'equip de professors de CCFF del centre fa un esforç perquè aquests alumnes puguin integrar dins del seu currículum aquesta experiència laboral que per altra banda és molt apreciada després per les empreses.
Ànims i aprofiteu-ho!!

A continuació us adjuntem els horaris de l'avaluació extraordinària pels diferents cicles formatius.

Cicle Formatiu Curs
CFGM Gestió Administrativa 1r 2n
CFGM Manteniment Electromecànic 1r 2n
CFGM Sistemes Microinformpatics i Xarxes 1r i 2n
CFGS Administració i Finances 1r 2n
CFGS Desenvolupament d'Aplicacions Multiplataforma 1r i 2n
CFGS Mecatrònica Industrial 1r 2n

El passat divendres 5 de maig els alumnes de 1r i 2n d'Administració i Finances van anar al visitar el Port de Tarragona junt amb els alumnes de Comerç Internacional de l'Institut Aubenç d'Oliana. Desprès de l'explicació dels diferents molls on el carbó i derivats del petroli són elements claus vam fer un tomb amb golondrina on va continuar l'explicació. Per la tarda vam anar a al campus de Bellissens de la Universitat Rovira i Virgili a la Facultat d'Economia i Empresa on ens van atendre el degà Sr. Antoni Terceño i la vicedegana M. Teresa Sorrosal. Allí els hi van explicar que els alumnes que procedeixen de CFGS tenen 60 crèdits convalidats i que poden fer el grau en tres anys. Organitzat pel Departament d'Empresa.