Batxillerat

Aplicació del calendari biodinàmic a Sant Martí de Maldà, la Vall del Corb" i "Reconstrucció del funcionament d'una nau de cal Trepat". Aquests són els títols dels treballs de recerca de la Júlia Borràs i el Domènech Caus, que han estat nomenats com els millors dins el XVI Premi comarcal a la realització de treballs de recerca convocats pel Consell Comarcal, dins el marc del XVI Programa de Suport a l’ Educació a la comarca de l’ Urgell.

Aquest proppassat 20 de maig la cita era important per als alumnes de Batxillerat de la promoció 2014-16 ja que tenien la ceremònia de lliurament les orles. Un acte preparat per ells mateixos i amb un to de comiat no només per a ells sinó també per a la directora, Elisabet Martínez, que aquest any es jubila.

Per descarregar el PowerPoint podeu fer click AQUÍ

El darrer número de la revista TIC's en las AULAS ha publicat un resum del treball de l'alumne de Batxillerat Roger Bautista.

El concurs de robòtica Green Robotic Competition neix amb la finalitat de desenvolupar projectes educatius de robòtica per promoure l’interés per la ciència i la tecnologia, aquest concurs lliura dos premis: un de guanyador i un altre de finalista. El treball guanyador també es publica a la revista TICs en las AULAS.