El passat 26 d'octubre tres alumnes de cicles formatius de grau superior i Thomas Fervers, el seu professor nadiu d'alemany,  acompanyats per Montse Garcia, professora de filosofia i d'alemany al batxillerat, van estar a Radio Tàrrega informant del programa "Internacionaltzació de la FP Lleida-Osnabrück" del que el nostre centre participa.
Aquests alumnes reben 8 hores de classes gratuites d'alemany amb la finalitat de fer 2 mesos de pràctiques en una empresa alemanya de la ciutat d'Osnabrück durant l'estiu del 2016.

En una conversa molt distesa, tant alumnes com professors expliquen els seus punt de vista sobre les diferencies dels sistemes educatius alemany i espanyol, els avantatges de fer pràctiques en empreses estrangeres i ens fan un petit tast d'alemany.

Trobareu l'audició en aquest enllaç: